Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet en række spørgsmål og svar som giver dig et grundigt overblik over vores tjeneste, og hvad man generelt skal vide når man handler og planlægger sit arrangement, bestiller sit festlokale, vælger sin catering og mad ud af huset, samt meget andet.
- Profil og log ind
- Oprettelse af opgave
- Indhentning af tilbud
- Levering
- Leverandører
- Betaling
- Henvendt til leverandører
- Find selv menu
- Om Madbutler
Jeg har glemt mit brugernavn og password til min profil?
Vi kender det godt. Bare skriv til os via vores chatvindue, så sender vi dig en ny kode med det samme. Hvis (vi regner absolut ikke med det), at du stadig ikke kan logge ind så endelig ring på telefon + 45 53 54 54 55, så ser vi på det en ekstra gang.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan logge ind fra min velkomstmail?
I første omgang vil vi bede dig om at tjekke, om kode og mail er korrekt indtastet! Er det ikke forklaringen, så skriv til os på email support@madbutler.dk. Højst sandsynligt er problemet noget teknisk, som vi heldigvis har dygtige folk til at ordne. Vi glæder os til at høre fra dig og afhjælpe problemet. Vi kan nemlig heller ikke lide, når teknikken driller.
Hvordan opretter jeg en opgave på Madbutler.dk?
Du kan følge vejledningen, men det er let og simpelt. Udfyld blot formularen under Få tre tilbud her.
Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre min opgave?
Du kan sagtens ændre din opgave. Du laver en forespørgsel, og leverandørerne kommer med deres bud. Du bliver garanteret inspireret af deres ekspertise og gode idéer, så du vil sikkert foreslå dem at lave ændringer i deres forslag. På den måde vil I nå frem til den optimale menu og den stærke pris, som du ønsker at acceptere. Når leverandøren har ændret menuen, så den er helt optimal, så accepterer du. Inden du ser dig om, så kommer vi og eksekverer din opgave med største professionalisme og engagement. Velbekomme!
Skal jeg oprette en profil, inden jeg kan indhente et tilbud?
Du får automatisk en profil første gang, du opretter en opgave og forespørgsel på et arrangement. Med denne profil kan du efterfølgende logge ind, kommunikere med leverandører, og følge status på dine opgaver.
Hvor lang tid går der, før jeg får et tilbud?
Det er en smule afhængigt af opgavens natur, sæsonen og travlhed hos leverandørerne, men vi bestræber os på, at du modtager tilbud indenfor 24/36 timer.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får nogle tilbud?
Hvis du ikke har modtaget nogle tilbud indenfor 48 timer, så vil Madbutler.dk´s medarbejdere højst sandsynligt allerede have kontaktet dig og fremlagt et løsningsforslag. Er dette heller ikke sket (grundet travlhed), så ring direkte til os på telefon + 45 53 54 54 55, så sørger vi for at løse dit problem med det samme.
Binder jeg mig til tilbuddene?
Nej, som bruger binder man sig ikke tilbuddene, man kan altid afslå.
Hvad sker der, når jeg acceptere et tilbud?
Når du accepterer tilbuddet, vil du modtage en mail med en ordrebekræftelse. Dette vil leverandøren også. Du betaler et bestillingsgebyr, men dette er ikke fordyrende, da Madbutler.dk's leverandøreres rabatter overstiger dette beløb.
Hvem bliver min bestilling sendt til?
Din bestilling bliver sendt ud til vores forskellige leverandører, som vil behandle din ordre og udarbejde et tilbud på baggrund af dine ønsker og behov. Dette udarbejdende tilbud er 100 % gratis og uforpligtende.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg ikke får leveret min mad til tiden?
Du skal kontakte den leverandør, du bestiller maden igennem, da de præcist kender til detaljerne for, hvornår du modtager din mad. Efterfølgende vil vi meget gerne høre fra dig enten gennem vores kontakformular her eller på telefon + 45 53 54 54 55. Da vi løbende evaluerer vores leverandører, og vi vil naturligvis gerne være helt sikre på, at kunden hele tiden er fuldt ud tilfreds og modtager sine ordrer til tiden.
Hvor skal jeg hente mad, hvis jeg ikke ønsker at få den leveret?
Hvis du ikke ønsker at få bragt maden til døren, har du selv mulighed for at hente maden ved det køkken, hvorigennem du har bestilt maden. Adressen på dette køkken vil fremgå af din ordrebekræftelse, som du modtager ved bestilling af en menu.
Hvad koster det at få maden leveret?
Det afhænger af køkkenet, men typisk vil du skulle betale 200-300 kr. for at få din mad levereret.
Hvem er vores leverandører?
Madbutler samarbejder med danske kvalitetsleverandører fra hele landet. Meyers køkken, LêLê og Kokkeriet er nogle af landets allerbedste inden for hver deres niche, og på samme måde har vi valgt masser af køkkener og cateringleverandører, der kan noget helt særligt inden for ethvert prisleje og til enhver given lejlighed.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med leverandørens arbejde og produkt?
Skulle du være så uheldig ikke at føle, at arbejdet lever op til dine forventninger, så vil du have mulighed for at give din mening til kende ved den automatiske rating, vi sender dig efter arrangementets afholdelse. På denne måde vil det tydeligt komme til udtryk, hvilke leverandører, der leverer tilfredsstillende og hvem der ikke gør.
Er du så utilfreds med leverandøren, at denne negative tilkendegivelse af tilfredshed ikke er tilstrækkelig, så anbefaler vi at du løser problemet direkte med leverandøren. Vi vil meget gerne høre fra dig i denne sammenhæng, da vi kan tage stilling og part i sagen. Kan du ikke nå til enighed med leverandøren, så tilråder vi, at du tager kontakt til relevante klageinstanser. Madbutler.dk formidler kontakten mellem brugere og leverandører, men vi kan ikke afgøre uoverensstemmelser.
Hvad koster det at bruge vores service?
Madbutler er en gratis service at bruge. Først når du bekræfter et tilbud skal du betale prisen for det arrangement, som du selv vælger at indgå med en leverandør, fratrukket Madbutler's leverandørrabat. Derudover tager Madbutler et bestillingsgebyr ved oprettelse, men det overstiger aldrig rabatten.
Hvordan foregår betalingen?
Når du har valgt en leverandør, og nået til enighed om indhold og pris, så accepterer du opgaven og der sendes en ordrebekræftelse. Du betaler online et bestillingsgebyr til Madbutler. Når selve arrangementet er afholdt vil leverandøren sende dig en regning på arrangementsbeløbet fratrukket Madbutler's leverandørrabat, der overstiger bestillingsgebyret. Nemt, fair og simpelt.
Hvad er vilkårene - og hvordan kan jeg vide mig sikker?
Dette er en gratis og uforpligtende tjeneste, som kun skal opfattes som en service for danskerne. Du betaler først og kun når du vælger at tage imod et tilbud. Se vores generelle betingelser.
Hvad gør jeg, hvis kunden ikke svarer på mit tilbud?
Vi kan ikke garantere, at alle kunder vælger jeres tilbud og menuer, og ej heller, at alle svarer nej tak, hvis de ikke er interesserede. Vi har dog designet systemet sådan, at en kunde kan få 3 tilbud af gangen. Beder kunden om 3 mere, så vil de andre tilbud annulleres, og I får besked, hvis et af tilbuddene er jeres. Ligeledes, hvis kunden accepterer et andet tilbud, så vil de 2 andre annulleres, så I ikke bruger mere tid på det. Det skal siges, at vi hos Madbutler følger med i, hvor mange opgaver de enkelte leverandører vinder, og hvor mange tilbud, de sender.
Er jeres konverteringer ikke tilfredsstillende, så kontakter vi jer med forslag til forbedringer i kunsten "at lave tilbud og vinde opgaver" på platformen. Skyldes det derimod snarere, at I ikke leverer en tilfredsstillende service og kvalitet til jeres og vores kunder, så vil vi nok indstille jer på, at samarbejdet ønskes stoppet. Vi lever, ligesom jer af tilfredse kunder.
Hvorfor er der ikke flere kunder, der vælger os?
Det kan der være flere årsager til. Dels kvaliteten af buddet, hvor godt man har ramt kundens ønsker, hvor god ens rating er, om man har et stærkt brand osv. Det er vigtigt for os, at I får så meget ud af samarbejdet som muligt, så vi vil meget gerne personligt hjælpe, hvis det ikke går som det skal. Viser vores analyse derimod, at jeres manglende succes skyldes manglende serice og kvalitet, så forbeholder Madbutler sig retten til hurtigt at afbryde samarbejdet.
Hvad koster Madbutler?
Madbutler koster ikke noget. Det er "no cure no pay" princippet. Vi tager blot en smule i kommission for hver ordre, I vinder. Kontakt os på email info@madbutler.dk eller ring til os på telefon + 45 53 54 54 55.
Hvordan fungerer fakturering til kunden?
Når kunden accepterer en aftale i systemet, sendes kunden og leverandøren en ordrebekræftelse på arrangementets indhold, pris, rabat og betalt Madbutler bestillingsgebyr, som betales online ved godkendelse af opgave.
Hvad gør man i ferieperioder?
Madbutler er en tjeneste, som er åben hele året. Da I selv byder ind på opgaver er det derfor blot op til jer, hvilke dage I føler er ferietid.
Hvad er Find selv menu?
Find selv menu er en feature, hvor du kan søge blandt en masse forskellige catering menuer til enhver lejlighed. Det kan eksempelvis være i forbindelse med bryllup, konfirmation, julefrokost og mange andre festlige begivenheder. De forskellige menuer er udarbejdet af vores samarbejdspartere og leverandører.
Ved brug af Find selv menu kan du nemt og hurtigt danne dig et overblik over catering mulighederne i forhold til en masse forskellige begivenheder. Lige så enkelt det er at få et godt overblik er det også at bestille den ønskede catering menu.
Hvordan bestiller jeg?
Du bestiller online direkte på siden, hvor den ønskede menu tilføjes i indkøbskurven. Herefter gennemgår du trinene indtil ordren er afsluttet. I det første trin vælges antal kuverter, samt der noteres dato og tidspunkt for levering. I de efterfølgende trin udfyldes kontaktinformation, leveringsadresse og til slut betaling af bestillingsgebyr. Den endelig betaling for arrangementet sker efter afholdelse, ved modtagelse af en regning fra leverandøren.
Det er simpelt og lige til, så du lynhurtigt kan bestille catering til dit kommende arrangement. Skulle det drille lidt og er der behov for hjælp, så kan du altid få fat på os, enten via vores chatvindue eller ved at ringe på telefon + 45 53 54 54 55 eller sende en email til support@madbutler.dk.
Hvad er Madbutler.dk?
Madbutler er en online-tjeneste, hvor danskere uforpligtende og gratis kan få tilbud på deres kommende arrangementer, events og generelt ønsker og tilbud på catering og selskabslokaler.
Hvem er vores kunder?
Madbutler hjælper danskere fra hele landet med at afholde fester og livsbegivenheder. Vi kan finde den rigtige leverandør og menu til din næste fest. Er det en barnedåb, en konfirmation, et bryllup, en studenterfest, en julefrokost, en gourmetmenu, eller noget helt tredje, så har vi rigtig mange forskellige leverandører klar, som vil byde ind på din opgave. På den måde kan du hurtigt og nemt finde den bedste mad til den helt rigtige pris.
Hvad betyder det, at Madbutler har prisgaranti?
Madbutler er en gratis portal at bruge. Derudover tager Madbutler et bestillingsgebyr, men gebyret vil aldrig overstige den rabat du får ved at bestille igennem os. Dette bliver din garanti for, at du altid vil få den billigste menu ved at bestille igennem os.
Hvordan tjener Madbutler.dk penge?
Madbutler er en gratis tjeneste at bruge for forbrugeren. Madbutler tager en del af beløbet i kommission, når der indgås en aftale mellem en bruger og en leverandør. Denne pris bevirker dog ikke, at prisen bliver højere for forbrugeren, men ved at flere leverandører giver tilbud, så får forbrugeren typisk 10 til 20 % besparelse ved at bruge Madbutler. Cateringleverandøren og selskabslokalet tjener også flere penge, da tid, markedsføringsomkostninger og datastyring afhjælpes af Madbutler, hvorfor alle parter heldigvis ser en stor fordel i at bruge platformen.